RENDIARVE PÄRING
Rendiarve koopia väljastamine
Kui Sinu rendiperioodist on rohkem kui 24h( vähem kui 6 kuud) möödas, on Sul võimalus läbi meie süsteemi enda arve alla laadida.
Enne alustamist palun veendu, et Sul oleks olemas enda kliendi-, broneeringu- või lepingunumber.
Otsing läbi lepingunumbri
Rendilepingu number on leitav dokumendilt, mille saite rendi väljastuspunktist.
- Kui auto on renditud Euroopas või Aasias, palun lisage täht "E" enne rendilepingu numbrit (näide: E397854159)
- Kui auto on renditud Austraalias või Uus-Meremaal, palun lisage täht "P" enne rendilepingu numbrit (näide: P397854159)
- Kui auto on renditud Ameerika Ühendriikides või Kanadas, palun lisage täht "U" enne rendilepingu numbrit (näide: U397854159)
Otsing läbi kliendinumbri (Wizard)
Kliendinumber (Wizard) on leitav Avis Preffered kaardi esimeselt küljelt.
Otsing läbi broneeringunumbri
Broneeringunumber on leitav broneeringu kinnituse e-maili ülevalt ( näide 1235678FR1).
Millest arve koosneb
Arve esimene pool koosneb põhilistest teenustest. Tagumine pool seletab detailselt lahti kõik arvel olevad teenused. Hinnad on koos käibemaksuga.
Kui Sul on arve kohta küsimusi, palun kasuta otsingu nuppu ning läbi kodulehe päringu saab meiega ühendust võtta.
Arve otsing
- Arved on leitavad veebikeskkonnas, kui rendiperioodist on möödas vähemalt 24h. Arveid on võimalik leida kuni rendiperioodist on möödas 6 kuud.
- Juhul, kui vajad varasema perioodi arvet, palun võta meiega ühendust
-
Otsingusse sisestatav nimi peab kattuma täielikult perekonnanimega, mis on kirjas rendilepingu-, broneeringu- või kliendinumbril
-
Kui arvet on rohkem kui üks kord muudetud, kuvatakse alati arve viimane versioon
- Kliendinumbriga otsingutulemustes kuvatakse kõik arved, mis on olnud eelneva 6 kuu jooksul. Otsides arvet läbi rendilepingu- või broneeringunumbri, kuvatakse ainult kindel rendiarve.
- Kui arve päring ebaõnnestub, palun proovige uuesti kasutades alternatiivset otsingu kriteeriumit. Juhul, kui endiselt arve päring ebaõnnestub, palun võtke meiega ühendust.